tisdag 14 oktober 2008

Jul i vårt hus

Dagen igår var ingen bra dag. Jag fick ett besked jag väntat på med förväntan, men när beskedet levererades var det inte av det positiva slaget. Förändringar i mitt/vårt liv som jag trodde skulle bli till det bättre försvann som i ett trollslag.

Sånt är livet som någon så vackert sjungit och jag överlever ännu en motgång. Så det så...

Till min stora glädje fick jag idag en utmärkelse av en kär bloggvän, Söder om landvägen, som jag även börjar lära känna(vilket är trevligt och lärorikt). Hon kallar mig dessutom "ung", vilket värmde idag då jag konstaterade att kalendern visar den 14:e oktober, två månader till min 35.e födelsedag.


Jag skickar utmärkelsen över till Haga i vitt/Mia som liksom jag är småbarnsmor och skriver en mysig blog om livet och inredning.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Idag har jag lagt in en del av våra fina julsaker i nätbutiken. Helt underbart att äntligen få se och klämma på de vackra julkulorna, de söta tyghjärtana och planera för advent och jul både hemma och i butiken på gården.



Tiden går fort fram och vill du planera din tid bättre säljer vi nu helt underbara anteckningsböcker med lantliga motiv.

5 kommentarer:

m family goes västerut sa...

Ibland tar livet omvägar... En stor kram från miG! Fina lattemuggar från greengate du säljer!
L

Mia sa...

Tack snälla du för utmärkelsen. Det värmer.
Många STORA kramar / Mia

Jenny sa...

Superduper julsaker du fått in nu!
Suktar!

Kram
Jenny

Mizty sa...

Tjejen, du är ju inte ens i yngre medelåldern än.

Kram Mizty

Från A till O med Jenny sa...

Tråkigt med negativa besked men som du säger livet går vidare. Snart kommer ngt annat som är positivt i din väg
Ha det gott
Kram