torsdag 21 augusti 2008

Min första award

Syftet med utmärkelsen är att sända lite kärlek till de kvinnor som gör din dag, som lär dig nya saker och som lever sina liv fulla av generositet och glädje !


Efter en lite kämpig dag med ännu ett trasigt paket skickats till en kund och en dotter med en rejäl förkylning och en Kalle Anka bula i pannan (efter att hon studsat runt i soffan) fick jag denna finna award av Nettan som har Bloggen Bjurtjärnsvillan.

Det värmer när livet känns lite motigt och man släpar fötterna efter sig.

Jag skickar awarden vidare till min syster Anna med bloggen Havanna och till min vän Linda som kämpar på med vardagen i USA. Detta beskriver hon på sin blogg The Michelin Family goes västerut.

Jag blir alltid på gott humör när jag läser era bloggar. Ni får mig att skratta och bli varm i hjärtat. Tack!

3 kommentarer:

m family goes västerut sa...

Gulliga du. TACK! Har inte riktigt förstått det här med awards, men jag ska väl skicka den vidare. Får ta och göra det någon dag som är lite lugnare.
Big hugs.
Kul att läsa artikeln!!!
Linda

Mizty sa...

Den är du värd!

Snorfrökens hjärna kokar nästan och bokstäverna vill inte riktigt som jag. Men jag tittar gärna ut en dag (ska snart vara ledig igen/opereras)

Hur dags kommer nyheterna *nyfiken*

Kram Mizty

Ullis/Leva på landet sa...

Grattis till utmärkelsen! Verkar inte var en sådan bra dag, tur att det för det mesta fungerar bra. Kul att se bilder från barnrummet. Hoppas att det blir lite lugnare för dig.

Ha en riktigt skön helg!
Kram Ullis