onsdag 5 augusti 2009

Bullbak och polisbrev

Måndagen bjöd på kanelbullsbak med familjen eftersom det regnade. Eftermiddagen tillbringades dock utomhus, iklädd regnställ med att restaurera helgens loppisfynd. Dessutom intogs stora doser kaffe, saft och nygräddade bullar. Mums!
Resultat; ett ofärdigt skåp samt en skadad lillfinger (jag och verktyg är inte alltid kompatibla)
Idag fick jag mig ett gott skratt då jag hämtade posten. Något som jag inte skratta lika mycket åt är företaget som försökt lura Cillas Cottage på pengar genom falska tjänster på nätet. Efter att ha polisanmält dem väntar jag nu på vidare instruktioner.

Idag kom polisanmälan....och jag trodde att man behövde ha vissa kriterier för att komma in på polishögskolan. Där också viss kunskap i engelska språket. ...
Men jag bedrog mig... Roligt fick jag och min syster iallafall då vi läste butikens namn i adressrutan...

Tyvärr kan vi inte skylta med någon språkkurs i höst, men flera andra kurser erbjuder vi nu i butiken i Anderslöv. Läs mer här.

1 kommentar:

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

I like it, hahahahaha.
(Stavningen) SPARA BREVET ! ;O)
Det kommer att bjuda på många roliga skratt många år framöver.
Bullarna ser lockande ut.
Trist att behöva göra polisanmälan.
Hälsningar, Petra