lördag 25 april 2009

Sommarkänsla!

En av de roligaste sakerna med att ha butik är att sortimentet hela tiden ändras. När jag är lite trött på att gå och titta på sakerna så kan jag rea ut dem och vips så kommer det in nytt skojigt!

Likadant är det med blommorna. Här varierar sortimentet ännu mer, nästan från vecka till vecka. Denna vecka har vi fått hem fler nyheter, bla olivträd,stora som små. Lavendel, både låga och på stam. Buxbomklot i olika storlekar. Dessutom olika sorters blommor för krukor och trädgård. Härligt!

5 kommentarer:

Stina sa...

Jaa du min goa gumma. Nu är det varmt och skönt. Jag ska skriva till dig någon dag. Är lite stressigt just nu.:-) Kramis

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Tjollahopp Cilla,
så fint det ser ut utanför med alla plantor. Har inte kört igenom Anderslöv sen vi pratades vid....
Men tänker ofta på dig ;O)
minst varje gång när jag ser vita älven ...du vet.
Med din fina underbara butik ser du verkligen saisongerna och stilarna skifta.
Önskar dig och dina en underbar solig helg...och tid tillsammans att njuta.
Skall ut nu och fortsätta rensa...och med ett alldeles underbart betongprojekt jag håller på med sen ett par dagar.
Kramizzar, Petra

Vit Gladiolus sa...

Wooow det ser ju ur mysigt ut!! Jag vill komma å shoppa juuuuuu!! Du bor nere i Skåne va? Det blir en bit men vem vet....ha hahahaaa ;)

Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Så underbara bilder. Tänk att vi också har fått vår äntligen. Har varit lite avis på er.

Kramar Ullis

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Hej igen, vilket väder vi har!
Men nu önskar jag mig snart en hel natts regn. Trädgården behöver det.
Ha en trevlig helg.
Kram, Petra