tisdag 17 juni 2008

Jaha, då var man här!




Har länge funderat på om jag ska byta bloggsida. Alltså, domänen. Nu gör jag ett test för att kolla om det känns bra. Brukar ju mest kolla in andras sidor som bloggar här och deras sidor är faktiskt snyggast. Det verkas finnas fler valmöjligheter att skapa en snygg blogg.

*******************

Jag är ju som sagt var svag för vackra saker och då vill jag ju också ha en snygg blogg.


*******************


Idag ska en ny annons skapas för införande i Drömhem & Trädgård. Vi är alltid ute i sista minuten, så nu blir det att sitta inne framför datorn. Suck!

********************

Jag har efter mycket om och men fått ordning på min symaskin så nu ska det sys och donas. Verandan ska få en uppfräschning med nytt sofftyg och nya stolsdynor. Foton kommer. Skulle vlja måla om verandan både på ut- och insidan men om jag nämner det får nog Jocke krupp.
Har jag tur får jag en stund över till sömnad efter annonsen.
Dags att börja jobba!
Kram Cilla



Inga kommentarer: