onsdag 18 juni 2008

Datorer, träning och EM

Köpte nya löparskor för ett par veckor sedan som är helt fantastiskt sköna. Fast de är inte så snabba....än. Det känns fortfarande som jag har betong i fötterna. Det kommer krävas många löparrundor till innan jag hittar flåset.
Varje måndag gympar jag på Friskis utegympa i Ystad. Den känns lite för lätt men jättekul. Skulle vilja komma iväg på fler pass men familjen kräver ju sitt.
*********************************
Idag och igår har datorerna krånglat. Ibland undrar jag hur mycket allting kan utvecklas och avanceras. Ibland känner jag mig lastgammal inför all ny teknik som behöver kunnas. Har man som vi en webbutik är man ganska eller jag ska nog säga mycket beroende av internet och datorn. Nu fungerar den igen och vi har kontakt med omvärlden.
*********************************
Så var det fotboll igen. Världen stannar för en stund och jag springer fram och tillbaka för att hålla ordning på barn, hund, dricka, snacks, kattungar mm. Förhoppningsvis gör de mål även denna gång....när jag är ute i köket. Hmm!

Inga kommentarer: