lördag 1 november 2008

Nattliga aktiviteter

Innan jag hade barn var jag alltid ute i god tid. Jag var oftast för tidig.
Skulle vi iväg någonstans var jag färdig minst en timme innan och gick och väntade in tiden.

Nu är livet annorlunda. Det går inte riktigt att planera eller så är det så att tiden har blivit kortare....


I allafall så har jag nu, i sista minuten, (nästan)gjort färdigt, ljusstakarna som vi ska sälja i morgon på julmarknaden. Färgen hinner förhoppningsvis torka i natt(hoppas, hoppas)

Jocke har sågat och fixat. Han har borrat och filat. Sist men inte minst har han målat, torktiden skulle vara 16 timmar.

Nu har det gått ett dygn och mina fingeravtryck sitter fast i färgen (Hmm).

Den röda färgen är minutfärsk.








Titta nu noga, här kommer resultatet. Designen är inte unik, men det är mina fingeravtryck.




Vill ni beställa en adventsljusstake, endast 99kr (plus frakt), så skicka ett mail till cilla.sjostrand@telia.com

7 kommentarer:

Mizty sa...

Tomten är du vaken???

http://www.blocket.se/vi/18742599.htm?ca=23_11_s

om hon inte vill ha en avlång som finns under Ystad

;)

Sunells sa...

Så fina ljusstakar!
Ha en mysig marknadsdag:)

Kram Katariina

Gårdsromantik sa...

Så rioligt med marknad - hoppas du får sälja riktigt mycket och att färgen torkat på den vackra ljusstakarna.

Kram Maud

LillaFlisan sa...

Åh, så fina!
Vilket jobb ni lagt ner!
Härligt med julmarknader, tänk nu börjar dom...Tjoho!!

Lycka till!

Kram

Flisan

Vit Gladiolus sa...

Jätte fina ljusstakar!
Kram Zinkbaljan

Mia sa...

Hoppas julmarknaden var lyckad. Ljusstakarna ser jätte-fina ut.

Det var så kul att få träffa dig på riktigt så att säga. Så mycket fint du har i butiken.

Kram Mia

Anonym sa...

Hehe... Jo, det hände ju några gånger att jag stod i duschen när du knackade på en kvart för tidigt...

/Boel