torsdag 22 januari 2009

Tilda-yra!

Igår kom mitt efterlängtade paket från Panduro. Jag har ju berättat att jag beställt den nya Tildaboken med mönster och beskrivningar på Tildafigurer. Nu sitter jag på jobb, med en kopp kaffe och bläddrar i denna underbara skapelse med så mycket vackra saker och massor med inspiration.

Så nu måste jag in på Panduros hemsida och beställa lite tyg.... Fast idag ska jag sy klart min Tilda-ängel som ligger och väntar sedan innan jul.


Nu ska ni få lite bilder tagna med min kamera direkt ur boken, Tildas Landsted.




8 kommentarer:

Nettan sa...

Har oxå beställt katalogerna =0), så nyfiken...

Kram Nettan

♥ Anna Wais ♥ sa...

Hej hej!

Kul att hitta till din fina blogg! Jag beställde oxå Panduro katalogerna förra helgen! Sen var jag förbi affären en sväng. Det var första gången jag var dit och blev såld på en gång! =) Tror jag skulle kunna vara där inne i några timmar..grymt många fina saker! haha

Kram på dig!

Anna

Huset på kullen sa...

Jag ska följa ditt tips och prata med mitt träd dagligen =)

Det är sååå kul att sitta och kika i kataloger, det kan man fördriva många timmar med.

Kram Linda

Anonym sa...

Jag var i Karlstad här i veckan och var inne på Panduro. Oj vad det var mycket jag ville ha, men lönen har inte kommit så det blev bara band och lite papper. Så imorgon bär det av till Panduro i Västerås, här ska det handlas i morgon lönen kommer i morgon, ojjjj vad kul.

Kram annica

Ullis/Leva på landet sa...

Ska ta meig en tur nästa söndag så jag ska besöka en lite större stad en bit härifrån. Hoppas vekligen de har de saker hemma som jag vill ha.

Kramar Ullis

Mia sa...

Tilda-febern känner jag väl till. Den är lätt att få.
Kram Mia

♥ Anna Wais ♥ sa...

Hej hej!

Jaha, vad skoj att du bådde i Hjorthagen! Visst är det ett mysigt område!? Gillar att det är så nära stan, men ändå med en känsla av på landet, speciellt bland våra hus där vi bor.. Vi har till och med frigående höns på sommaren =)

Kram på dig och ha en superbra helg!

Anna

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Hej Cilla, fin blog du har.
Jag har varit i din underbara butik förra veckan för första gången.
Lilla vattenkannan jag köpte hänger nu längs kökets bjälke och sockerburken med lock blev gömstället för lakritssnäckorna ;O)
Trevlig söndag.
Petra