torsdag 15 januari 2009

Fortsatt förkyld

Näsan är "däpt". Jag känner mig som ett frustande ånglok här i butiken. Jag är röd om nosen och hostar konstant. Egentligen borde jag ligga nerbäddad med en härlig bok och en stor kopp te. Men si, så blir det inte.


Istället blir det lite lite inspirationsbilder iform av Tildas nya bok "Tildas Lantsted" som du nu kan köpa på Panduro. Massor av nya ideér och mönster till Tildafigurer. Helt underbart!
Gissa vem som beställt den idag?






Dessutom har vi fått in jättesnygga muggar i jätteformat i butiken. Grå-beige i färgen med härligt mönster. Just nu sitter jag och dricker varmt te ur min alldeles egen.




Idag läste jag i almanackan att det är Tulpanens dag, det tänkte jag inte på igår när jag skrev mitt inlägg. Därför bjuder jag på en bild idag med tulpaner från butiken.

Tulpaner blandade med Ranunkler, kan det bli vackrare?

2 kommentarer:

HAGENS VITA VARDAG sa...

Vilken gullig blogg! Härliga bilder och inspiration! Hit kommer jag tillbaka = )
Allt gott/ Anna

idémakeriet sa...

Hej,
Gud vad tråkig med förkylningen, hoppas du mår idag lite bättre.
Känner igen det där med måste egentligen ligga ner i sängen men, men. Det finns ju så mycket annat att göra.
Jag har sett ditt annons några gånger i lantlif osv. och sedan såg jag att du också ska vara med i den nya boken som Ingela och Petra kommer att göra.
Skulle egentligen bara säga hej och titta in din butik vad du har för fint till salu.
Härliga annorlunda saker, precis min stil.
Jag ska också vara med i boken.
Ha en skön dag utan snor och hostningar.
Kram Gerda