torsdag 11 september 2008

Vinnaren i tävlingen

Uppstigen från de döda. Ja, så känner jag mig efter två dagars supermigrän och värk i ryggen. Usch!
Ikväll fick jag äntligen nya tabletter och det känns som ett skruvstäd lossnat från kroppen. Så skönt!


Därför har svaret och dragningen av min lilla tävling dragit ut på tiden, men nu kommer rätt svar och vinnaren ska avslöjas. Tadamdamdam....



Rätt svar på frågan, hur många färger av kronljus som finns i Cillas Cottage webbutik är 8st.


Priset är som ni säkert minns, en vacker ljuslykta/stake i form av en krona:

För er nitton som inte vann kan jag trösta er med att kronan snart finns att köpa i webbutiken.

Håll i er....nu kommer vinnaren:

Grattis till Carolina som har bloggen Smarran Priset kommer på posten inom de närmsta dagarna.

Tack, till er alla som har tävlat. Välkomna igen!

Inga kommentarer: