måndag 16 november 2009

Pumpan- Vår nya butik

I lördags öppnade vi äntligen vår nya butik -Pumpan!
Efter två veckors kånkande med flyttlådor, städande och stylande kunde vi i fredags öppna butiken för beskådan av våra vänner.
Ett stort tack till alla som hjälpt till under flytten. Ni är toppen!
Idag så visar jag några bilder från butiken. Den första bilden tog jag i fredagskväll utifrån. Lite mörk men det ser ju faktiskt mysigt ut om jag själv får säga det.


Kassadisken som min kära make knåpat ihop och min snälla syster målat.
Dukning i "finrummet"
Fusk öppenspis
Underbara julkulor.


Det är faktiskt snart bara en månad till jul!

Julljus och jultyg.

Än en gång vill jag hälsa er välkomna till Pumpan, Södergatan 15 i Skurup.

Nytt telefonnummer 0411-311030

9 kommentarer:

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Hej Cilla, äntligen ett nytt inlägg. Och vilket då.
Grattis till denna underbara butik.
Men heter den inte Cillas Cattage längre utan Pumpan?
I alla fall ser butiken hur mysigt som helst ur. Är stolsöverdragen också till salu eller "bara" dekoration i butiken?
Trevlig kväll, vi hörs väl snart.
Petra

IKT i min vardag sa...

Så fin butiken är! Stort lycka till med den!

Kram Linda

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Ser jättefint ut! Lycka till med butiken med det nya namnet:)

Kram Annica

Mia sa...

Ser verkligen mysigt ut. Blir genast sugen på en liten roadtrip. Ses nog snart.
Kram Mia

Eva sa...

Åh ,så fint. Kommer och hälsar på så fort jag kan. Kram!!

Ida sa...

Vilken fin butik, stort lycka till. Hoppas vi kommer ha vägarna förbi någon gång (:
Kram Ida

Ullis/Leva på landet sa...

Så härligt med en ny butik. Hoppas att allt kommer att gå bra för dig med den.

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Hanna sa...

Underbara bilder från butiken.
Kram
Hanna

Essay_Writer sa...

I hope you had enjoyed the holidays